a new year. a new life

a new year. a new life

hello there. how ya doin?
long time no see, huh?

well I guess this is my first post in 2015, january 1st.
what can I share?
my lil dude, of course๐Ÿ˜‰
he’s my biggest inspiration. my whole world.
dah gede anak ini. 2 tahun sudah.
masih nenen? yup, masih!
ga disapih?
belum.
kenapa?
nggak tega.
hahaha….
klasik, yah…
mana sekarang emak lagi libur jadi jagoan merasa bebas kapan aja bisa nenen. anyhooo… emak juga kangen sama jagoan…
well, ga semua sih bisa melalui proses sapih menyapih dengan cinta (WWL) ini dengan sakses… ada yang maksain pake acara disembur lah, nenennya dipakein obat merah lah… angkat topi sama emak lain yang sanggup. lah gw nggak. mene tehen kalo anaknya dah ngerengek terus minta nyenyeh…
so, kami bertiga dah memutuskan: #Asaboy will stop nenen whenever he will decide to stop. period.๐Ÿ™‚

back to the topic. a new life? hm, not really… it’s quite the same but with a different target, of course.
anak kedua. hihu.
S2 gmana? ya, nanti aja dulu deh kalo keluarga kecil ini dah aman tentram damai sejahtera *simpen mimpi sekolah tinggi di koper*

I believe there’s a will, there’s a way…
emak ga boleh egois.
keluarga kecil ini yang utama.

kalopun emaknya ga kesampaian kuliah lagi, inshaa allah anak2nya kesampaian sekolah tinggi.
Amiiin Yaa Rabb…๐Ÿ™‚

wish me us luck then *colek papanya*๐Ÿ˜‰

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s